slapparkväll

Näe, nu tar jag slapparkväll... det är väl ok?
Har ju faktiskt gjort nått idag....
Varit till stan med Belso, kollade på bil i samma veva..
Men vi kom fram till att vi jagar igång Chryslern igen och har den!
Jag saknar att åka i den... Min lilla pärla!
Men vi har inte använt den för att den har varit lite sjuk, så då ställde jag av den....
Men imorn tror jag den är frisk igen, har varit på verkstad & fått nya delar!
Fantastiskt att lägga pengar på!!
Sen handlade jag, åkte till môsen och släppte hundarna!
Dammsög & gjorde en äggröra till kvällsmackan.
ägg, rödlök, majonäs, kaviar, nyttigt serni...
Men efter att ha vägt mig på djursjukhuset fick jag lov att äta lite majo! ^^

Idag har rutelitut & elsobelso fått "bätterfoder", en säck med Hill's testar vi med!
Och rutelitutan kurrade när han åt, sötkôrven!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0