rättvik

Jahaja, borde göra skolarbete som egentligen ska vara inne idag, som jag egentligen inte har börjat alls med!

Har ju varit till Rättvik & haft skoj istället....
Micke & Jag var och köpte en husbuss förra veckan, som skulle bli vårt rättvikshus.
Det var en hel del pyssel innan vi kunde fara & är fortfarande om ni frågar mig ;)
Men den vart bebolig iaf!

Så i Tisdags puttrade vi iväg & kom hem igår kväll.
Haft jätte trevliga dagar där! :)
Men som sagt är det alltid skönt att komma hem igen...
Till katter & hundar och vardag.
Eller ja- Rut var ganska billig inatt....
Han kom på att man kunde sätta sig i vår stora blomkruka & kissa?!?!?
Sen sprätta ur all jord ur den på golvet....
Men va i hela friden tog det fatt han när han gör så?!
Han gör alltid sina behov ute annars ju ..
 
Jaja, det är så det.
Nu är det helg igen och jag är fortfarande ledig.
Men jag tror att det får bli en lugn helg utan festligheter...
Rättvik tog musten ur mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0