olydig

Det som började med en fin cykeltur i kvällsturen slutade med att jaga hunn'
 
Tog mig en cykeltur med Chevy...
Efter cykelturen tog vi med oss Elis ut på promenad...
Chevy fick va lös, såg att hon va sugen på att bada men hon gick inte ner...
Tänkte släppa Elis på hemvägen, men tur att jag inte gjorde det!
Chevy stack plötsligt som blixten ner mot badlann'
Jag & Elis efter i full kareta, visste ju inte om nån va där nere och badade ens...
Chevy hade hunnit att simma lååångt ut.
Jag skrek, Elis flåsade & skulle i han med !!
Fullt bestyr med att håva in en simmande hund när den andra 'med pock' ska i.
Jag svor, skrek, viskade, plaskade... försökte med allt.
Fick gå upp till vägen med Elis, han var redan flåsig och trött efter promenaden så jag var rädd om hans hjärta!
Och sen snabbt springa till vattnet igen, efter många om & men kom hon!
Och jag funderar starkt på om hennes straff ska få bli att sova ute.....
Nej då... men nästan! Fy va olydig hon har blivit.
Får bli skärpning !!
 
Och tur att inte Elis var lös, han hade garanterat sprungit efter och han som inte kan simma..

Kommentarer
Postat av: therese thunell

haha låter som Thelma när hon får syn på något! =) tur att du fick in henne!
vad duktig han är på att dansa Elis haha så söt!

2012-08-17 @ 17:16:36
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0