husmora!

Ibland så sadlar jag om helt till husmor.
Det gjorde jag idag;
- Bakade molusker & colakakor.
- Städade hela huset.
och har just frågat min man om han är hemma till midda'n.
+ poäääng!!
Det får bli kassler, Jolâppel  (potatis) & gräddfilssås!
 
Elis vaknade runt kvart i tolv.. men då var jag i full gång med husmorsaktiviteterna så han fick göra morgonpissen själv, så gick jag med dom när golven torkade..
Både Chevy & Elis gäspade sig igenom hela promenaden....
KuuuuL ...
Är jag så tråkig eller har jag helt enkelt fått två degiga hundar som helst "softar" hemma....?

Tadaaaa! dagens bak-skörd. Jag vet en som kommer bli glad.... :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

visste inte man kunde baka molusker. gotti gott de

2012-08-07 @ 19:25:37
Postat av: therese thunell

å gud så gott! lägg uu recept!! =)
jag har strl 38-39

Svar: Vilken dritt. Har 36-37 :(
Mylifeisamystery

2012-08-08 @ 18:21:18
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: therese thunell

men så typiskt då…jag har så stora fötter haha =)

Svar: Haha. men det har du väl inte :) är väl normal strl. Men både mamma & mormor har små fötter. Mormor får köpa på barnavd för hon har typ 34-35... haha, de är illa ;)
Mylifeisamystery

2012-08-09 @ 12:55:03
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: therese thunell

hahah ojdå men det blir ju billigt iaf =)

2012-08-09 @ 13:17:11
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0