gotteråtta

Jobbat idag, nu har jag jobbat Onsdag till Onsdag, så nu får jag två dagar ledigt!
Ska bli skööönt!
Åkte hem & gjorde de vanliga dravlet; skola, städade blabla
Sen åkte jag till Linda, jag & Chevy... Elis dumpade vi hos mamma!
Vi gick elljusbanan - jag gick och dravlade om att jag skulle sluta stoppa i mig all skit & börja jogga.
Passande nog fick jag en stoooor påse med nybakade bullar av Linda  innan jag skulle åka hem! ;)
Hon vet nog att jag är svag för bullar.... Tack vännen!

Inte nog med det så består dagens middag/kvällsmat av bullar, rolandsdjävlar, chips & cola....
Det var den "sluta stoppa i mig skit de"....
 
Efter jag varit hos Linda åkte jag till Emma & Johan en sväng (åt popcorn & godisremmar.....) och drack kaffe, skrattade & pratade skit...
 
Braaa kväll med goda vänner!
 
När vi hämtade Elis så var han promenerad x 2 av mamma, så det var bara att åka hem.
Tack!

Imorgon ska jag sova som en tonåring, läääänge & väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0