fly landet

Jobbat idag med ~ 7-13.30.
Kändes som jag skulle ha stannat, men jag var tvungen hem till djuren iom att jag ska ner igen vid 16-16.30!
Jobbar imorn också, dagtur. Och på Lördag... Har tagit en xtur!
 
Jag är hungrig, men kul och laga mat till sig själv?!
Näää, får väl bli snabbmakaroner eller nått sen..... ;p
 
Micke hade inte flytt, han hörde av sig igår kväll...
Hans telefon ville inte fungera i Norgelandet, men alla andras gjorde de. typiskt!
Men nu verkar problemet vara löst och han har fått igång sin igen!
Det fanns ju bara 2 alternativ.... trodde jag....
- Att han skulle ha flytt landet på riktigt och lämnat mig till att förbli ensam med alla kor/hundar/katter/bilar blablabla.
- Att det faktiskt kunde ha hänt nått....
 
Ok, det finns väl ett 3 alternativ....
Och det var väl att mobilen inte hoppat igång!
 
;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0