Bitter....

Idag är jag bitter, så läs inte om inte ni också vill bli bittra!

För det första är jag bitter för att vi inte haft någon sommar,
Jag vill utomlands men har nog inte riktigt pengar, eftersom jag ska ut på praktik!
Jag har jobbat sen jag var ca 15 år, betalat skatt, aldrig fått ett bidrag eller tagit ett lån!
Men nu när jag ska ut på praktik finns det inget att få, ringt till CSN där de inte kan hjälpa mig! :@
Men jag driter i det.. September får bära eller brista! Så äre...
Det är ju iaf positivt att jag ser fram emot praktikplatsen jag ska till och att jag tycker om mitt jobb!

Och sen är jag bitter för att kattens ben aldrig läker, inte bara för min skull.. utan för hans skull!
Men den 3e september hoppas vi att det gjort framsteg!
Men han vill absolut inte stödja på de nu! :(
 
Jag är liiite gladare nu för jag pratade av mig med Emma om min bitterhet!
Vi ska ha loppis och planerade istället för den....

Tack och hej för mej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0