återbesök.

idag var stora dagen D - återbesök med Elsa!
Det gick väl sådär, han hade inte börjat läka än..... :(
Tydligen är det för stabilt så kroppen tycker inte att den behöver laga det!
Men de skulle ev ta ut några stifft så kanske kroppen sätter igång läkningsprocessen!! *hoppas!*
I värsta fall så måste de operera igen, och det går ju inte!
Men de vill själva helst inte göra det & vi kan ju inte, även fast han är försäkrad nu täcker inte försäkringen det benet...
Så håll alla tummar, tassar, klor, tår ni kan för att rackarn börjar läka nu!
 
Han fick sova kvar där inatt för de skulle ta kontakt med ytterligare en ortoped för att rådgöra med den!
Hämtar hem gullegrisen imorn!
 
 

Kommentarer
Postat av: therese thunell

vi håller alla tassar och tummar här =)
du måste lägga ut recept haha jag blir alltid så hungrig när jag ser allt gott du gör!! =)
och jaaa jag vill också till Dubai, har du kollat några priser? tror det är toppenbra där =)

Svar: Recept på vad? :)Ja, tack... är ju ändå 2½ månad sedan vi opererade han & benet är typ av ff! :S
Ja, kollade litegrann det varierar väldigt i pris... Men Dubai kanske vore nått. Men jag är rädd för att hmm... det är 'strängt' där, men kanske de inte är på turistområdena! har mellanlandar på Dubai's flygplats en gång och då trodde jag att det räckte.
Dom kollar som dom aldrig sett en människa förut & jag vart förföljd. Men som sagt - är nog skillnad på turistorterna! :) Och så är de väl i princip alla länder....
Mylifeisamystery

2012-08-14 @ 14:56:39
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: therese thunell

HAHA på äggröran! =) jag är inte så händig i köket! =)

jo vi var ju i egypten för några år sedan och satan man kunde inte gå ut utan att typ ha burka på sig…..rådrygt. Men som du säger man kan ju hoppas att de inte är så på turistställena….

2012-08-14 @ 16:31:36
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0