Ziperallen...

Jag har endast haft min Ziperall en vecka, faktiskt en vecka idag!
Jag bor i den om kvällarna & på mornarna
!
Och jag undrar om inte Micke börjar tröttna redan....
Igår när jag kom ut och skulle säga att jag skulle åka till karlstad så säger han innan jag går.
-"Du är att snyggare i jeans än Zippis ;)"
Sen började dagens sms ifrån han med;
"Hejsan Zippis :)"

:D


Men kan man tolka det som att han redan tycker jag har den fööör mycket...?
hah!

Jag önskar att alla fick ha en Zippis, för guuuuuud vad goa dom är.
Inte alls snygga, inte någonstans! Men bekväma! ;D

Näe, nu ska jag hoppa ur min Zippis och sätta på mig riktiga kläder! ;P.

PUUUSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å jag önskar mig verkligen en zippis!



snygga kläder du shoppat! älskar jackan! bättre bild på den tack haha!



jamen man blir ju så less på dem jäkla karlar!

2012-04-20 @ 12:24:02
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Emma

Du måste lägga ut en bild när du har din zippis på dej, hahah :)

2012-04-23 @ 20:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0