tripp till kd

Just gjort mig klar för en tripp till kd med Chevy.
Men hon är ute och åker lastbil med Micke nu,
han sa att hon verkade låg så vi får väl se om hon orkar simma! :\
Vi har ju börjat att dra ner på smärtstillande nu så hon kanske börjar få ont igen!
Vi hade hoppats på att hon skulle klara sig utan den!
menmen, är det de hon behöver så!

Skulle jämt ta mig en promenad med Elvisp, men han vägrade han.
Härjar runt som en tok här inne men gå ville han inte!
Det är en bestämd herre.....
Nu ligger han & käkar på ett tuggben istället!
Micke skulle gå med han i skogen sen iställlet....
Jag undrar om han är så uträknad att han trodde vi skulle gå dit när han vägrade gå andra vägen...?
Men mig får han inte med i skogen! ;)
så nu får han skylla sig själv, kan inte tvinga han att gå.

Ledig idag & imorgon, sen drar jag på ett dubbelpass på Lördag 7-20.
Men det innebär också ledig Söndag. Det har både sina för & nackdelar!
Men det är jag som gjort så att jag ska jobba så själv! :)

Näe, vi hörs sen! PUUUSSS



image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0