tjoflöjt

Får försöka skärpa mig med uppdateringar, eller?

Har väl inte hänt så mycket sen sist..?
Har hunnit fylla år iallafall. Ett år yngre fyllde jag faktiskt & på självaste påskafton också!
Dagen firades med Påskmat hos mormor & sambo!
Sen fick jag ju presenter också... 
Pengar, Leopardziperall, Blommor, Ljuslykta.
En weekend/resa + blommor - av älskade.

Alldeles för mycket presenter för en så gammal dam som mej...
Men hjärtliga tack alla!

Under helgen har det varit stilla, iallafall på partyfronten!
Vi har städat & städat & städat - precis heeela huset!
Och dragit ris vid våran badplats, kommer antagligen bli gôr bra där nere.... tjoho!

Jobbat idag till 13.30 , hämtade bilen hos Glasmästar'n.
Snälla Annie kom och hämta upp mig efter vägen! :) Thanx!

Sen tog jag en ljuuuvlig vårpromenad på stranden med vovvarna!






Våra fiiiinaste vovsingar!

(
Bakom hundarna, på kullen, där de är en ladugård... där bor vi :) svårt å se men ändå, det är ett grått hus på kullen där ;])


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0