Polispådrag

wiie, vilken toppenmorgon!
förutom polispådraget....

Linnea, Ida, Bäbis-Lilly, Hund-Baltazar kom imorse!
Vi fikade, vovvarna lekte, Lilly sov.
Sen gick vi ut på promenad! :)

Har varit polispådrag här, poliser överallt.
Civilien har stått nere vid vägen hela morgonen,
men de letade tydligen efter två tjyyyvar!
Dom är tagna nu, phew....
Jag låste allt dörren innan Ida & Linnea kom....

Nu håller jag på med skola, började idag och speeda som fasen så jag blir klar nån gång....
Sista uppgiften den här kursen.
Sen har vi prov på Måndag kom jag på igår... Hur kan man sätta prov på Måndag? Valborgsmässoafton....

jaja...

Ska fortsätta nu! TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0