huhja..

usch, vad trött jag är.
vet inte vad det är men jag orkar inte somna på kvällarna...

har iallafall varit en fullspäckad dag.
först jobb 7-15 och efter det for vi direkt på kurs som varade till 17:00.
åkte hem och slängde i mig mat, började med skolan.. men nu tar jag en bloggpaus....

Väntar på att Elis ska kunna äta sin kvällsmat.
(han kan/får ju inte äta minst en timme efter medicin).
Bara han ätit och vilat på maten en halvtimme ska jag gå ut och gå med dom.

Sen ska jag fortsätta grääääva i min godispåse framför tvn,
känns som jag kan somna. höhö.

Imorn ska mami med mig och Chevy till kd på simning.
Vi passar på att besöka Gina Tricot, Skopunkten & Edsvalla tror jag! ;)
Bra dag, I Guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0