Bra Fredag!

Min dag började som vanligt med en promenad och vi hann precis in innan det började regna som värst!
Åkte ner till Sunne för att handla lite smått...
Jag var tvungen ha några ingredienser till kärleksmumsen jag skulle göra! :)

Bakade & åt lunch, sen kom bästaste Linda & Stina på kaffe & massa drölande blev det såklart! :) alltid lika trevligt.
Presenter fick jag också, söta da!
Två finfina 'burkar', som man egentligen kan ha varsomhelst och ha vad som helst i :)
+ en rosa fiiin slickepott som Stina valt ut till mig alldeles själv.
Det var bra, för just idag när jag bakade funderade jag på att min inte var så himla tjeck.

När dom åkt begav jag mig ut i regnsnön eller vad det nu är som kommer ner.
Var inte alls fantastiskt!
Men man är väl så "illa" tvungen....
När vi kommit hem ifrån promenaden passade jag på att gömma lite köttbullar som de fick leta efter... Lika bra när de ändå var ute & blöta! ;P
Elis vägrade att gå med täcket på sig så han fick bli blöt & lerig! :( stön träää!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag med, lite färg går bra, men måste försöka träna på det, det är ju sjukt fint med färg!

2012-04-21 @ 09:44:02
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

tävling på bloggen snygging, om du vill vara med! man behöver inte haha



Tävlingsdax på min blogg, vinn ett superfint armband från BARFOTA by piadesign! tävla här: http://theresethunell.blogg.se/2012/april/vinn-ett-superfint-armband-fran-barfota.html#comment

2012-04-21 @ 19:59:29
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0