vika tvätt - tjugo över sex....

Tack för alla fina kommentar här & på facebook om köket! :) *det värmer!*

Gick upp sex som vanligt och gav Elis mat & medicin, sen va ju jag jätte pigg och orkade inte somna om.. Så jag började vika tvätt och dona- men tänkte för mig själv "Du får ju sova människa, gå å lägg dig.. stå inte här och vik tvätt tjugo över sex på morgonen!!"
Sagt och gjort, men jag somnade inte förän sju igen, så det var ju aningen onödigt. Jag var ju skit trött när klockan ringde 8.30 sen..
Jaja, jag gick upp och dammade, städade toa och badrum, dammsög & skurade golven!
Efter det fick det bli en promenix med doggarna!
Sen ringde älskade mormor, så satt & tjötade med henne ett bra tag!
Lyckades även tappa telefon (faktiskt första ggn) i kaffekoppen när vi pratade.. Men som tur är- så är det ju en iPhone och den är stor & kaffekoppen liten ;) .. Så den studsade liksom i och ur.. Välte mest ut massa kaffe! ;)
Som tur var satt jag ute- vore ju inte konstigt om jag vart inne med ny skurade golv och allt :p.

Vad har den här dagen att erbjuda då?
Ska strax göra mej iordning, sen leta lite korv.. (aa, hundarna då).
Mamma skulle även komma på kaffe & med en leverans rökt renost (mjukost till Elis medicin) .. Glömde givetvis köpa de igår, allt annat köpte jag - utom den.. Som var typ viktigast!
Men hon skulle ändå in och handla så då fick hon köpa ut lite renost! ;)
Sen ska jag åka och göra ett arbetspass vare väll tänkt! :)
Och när jag kommer hem hoppas jag även att min andra hälft har kommit hem! :)

Ha en bra dag! Puss :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0