trevlig Lördag!

Jag vet, jag vet.. jag är en dålig människa som inte bloggat ;)
Men igår liksom tog jag en paus ifrån världen!
Efter en mycket lyckad Lördag med vin, öl & god mat med trevliga människor! (därav bloggpausen... ;p)

Min Lördag då;
Skolarbete, städa, handla & laga mat.
Vi hade bjudit till middag!
Hasselbackspotatis, kalvfilé, en god sallad, pepparsås & en kall beasås! Det var gott!
Gästerna då?
Sara, Emma, Drugge, Ante & Arvid (+ Daniel som kom senare)
Det var en trevlig kväll och jag menade att jag skulle ha tagit kort, men näej- det vart bortglömt!

Idag då?
Har jobbat 7-13.30 .. Spenderat 2 timmar på Sunnes cykelverkstad (vårdcentralen..)
Åkte hem och åt av gårdagens pizza! ;)
Började med skolarbete, den här uppgiften kommer bli svår- har redan kört fast :(
Handlar som lagar i alla dess slag!
Det är nog ingen idé att jag fortsätter idag inte, det fastnar noll ändå..

Nu får det bli en dusch, sen tar jag kväller framför Idol & Hollywoodfruar!

Imorgon ska Elis på återbesök till karlstad! Nytt EKG! Håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0