tjohej

Dåligt m bloggande, men jag har varit i Götene under helgen.
Micke körde sista tävlingen i SM!
Hade faktiskt med mig datorn, men det var noll i mottagning vid banan! :(

Och igår var jag trött och hann inte blogga..
Jobbade till 13.30 sen var jag med Micke på en tur!

Gick upp sex imorse (som vanligt) Gick o la mig, klockan ringde sju igen.. Snickaren skulle komma!
Men jag gick och la mig igen, med världens huvudvärk!
Verkar som skallevärken kommer när jag har mycket omkring mig!

Helgen;

Frukost i bussen..



Vovvarna kollar läget..




Fått tid till Strömsholm 21 oktober, lång väntan.. menmen!

Ska försöka blogga ifrån mobilen, har äntligen lärt mig att ladda ner appar! :p
Stackars Linda, fick höra på mitt svärande förut.... hahaha! :)

Nee, ska duscha nu..

PUUUUSSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha då är du som mig!

Gå in på videofyme.se där skaffar du konto sen är det bara att ladda upp =)

Så skönt att elis fått en tid fått tid! =)

2011-09-26 @ 13:18:54
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, du kan ju inte ha en Iphone utan appar!! ;)

2011-09-26 @ 13:35:25
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0