Pheeew

Phew, hann precis in .. innan det började regna riktigt!
Duggade lite när jag tog dogsen & gick, men inte såhär.
Vi hann och köra lite "Leta korv" också.. Sen kom regnet!

Alltså
, mina dagar ser alltid lika tråkiga ut typ..
Som idag är som imorgon kommer bli typ:
Har jobbat, hem & läst, ut med vovsen..
Ska ialf laga mat snart, det händer ju inte ofta under veckorna. ^^
Vill liksom inte laga mat till mig själv?!
Okej, tänker ni.. Bjud då!!? Men det har faktiskt hänt.. ;) hihi.
Ne, men har snickaren här hela veckan!

Blir lätt att jag tar nån "skit mat" när inte Micke är hemma!
Men idag blir det annat, vart så sugen på spagetti & köttfärssås.
Så det fåre bli :)

Glömde skriva igår; tröjan + armbanden är beställda på www.hm.com !

Inte fått tiden till Strömsholm än, jag skulle ringa dom om jag inte fått den i början av veckan!
Ska jag ringa dem till morgonen då el?
Kan ju vara möjligt att det kommer imorn, men får posten så sent här :/
aa, men man kanske skulle ringa?! Jag vill iväg nuuuuu ju!
Få det här bra!

Jaja, ne... göra mat. Tjing!

Ni får en gammal bild på mej idag,
Tog en ny men ja, den najsiga finnen jag fått på kinden lyser ju upp hela kortet- så nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0