Perfect Home = Biltema?!

40 läsare igår o 56 sidvisningar.. Och ingen kommenterar? *usch usch*
Vore kul att få veta vilka ni är ju :) eller så kommenterar ni bara - anonymt går väl också bra ;)
Fast jag blir ju jäääkligt nyfiken då, hahah

Jaja, kom att tänka på en sak Micke o jag "diskuterade" i söndags som jag glömt berätta.
Jag var ju på Perfect Home party hos sötaste Linda och när jag kommer hem sitter Micke ute i trädgårdsmöblerna och dricker kaffe, jag lägger katalogen jag fick på bordet och sätter mig....

Han säger: Var det bra?
Jag: Ja, det var kul.. jag kände mig seeeeg bara! hehe!
Tystnad... (han funderar antagligen... på katalogen....)
Han: Men har ni ett party och sitter och handlar ur en katalog?
Jag: Jaaa?!?
Han: Amen- de är ju som att jag skulle bjuda hem massa vänner & vi skulle titta i biltema katalogen tillsammans och beställa!?

HAHAHAH! Han hade väl egentligen liiite rätt?? :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var ju en bra idé!! =)

2011-09-07 @ 17:16:52
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0