Pälsbollar

Jävlar va länge jag har sovit- tänker inte ens erkänna hur länge!
Och jag va svin trött när mat & medicin klockan ringde imorse!
Men fasen va härligt det är o somna om! ;P

Har just druckit en kanna kaffe, typ. Näe, inte riktigt men mycke kaffe!
Kanske snart skulle göra mig iordning,
eller vad tycker ni? haha --->
Blek & håret står åt alla håll! ;p


Ska ialf ta mig en promenad med vovsen nu!
Sen måste jag dammsuga, det kan vara det tråkigaste som finns??
Men Linda tycker ju de är kul, man kanske skulle anställa henne?? :))
Eller så skulle man haft både nakenkatt & nakenhund?
Nejdå, vad vore livet utan våra små pålsbollar :)





Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag, Puss :-*


Kommentarer
Postat av: Anonym

men usch stackar´n, hoppas det går bättre med han då! men han kommer alltid få äta mediciner eller?

ja man får ju hoppas att veterinärerna vet vad de gör, ibland tycker man ju att man vet bättre själv förstår inte hur en del kan ha blivit veterinärer. Tycker det är konstigt då de inte tagit nåt blodprov på henne....måste nog säga till om det.....

haha jag måste försöka rota fram det där kortet, sjukt ful! =)

2011-09-01 @ 16:11:32
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0