nu nu nu

Dagen har varit fullspäckad-
Jobb 7-15 , sen dolade jag med uppgiften & läste ett kapitel.. Tiden bara springer iväg när man läser!
Gick ut med hundarna & tränade lite, efter det åkte jag till Bästaste Linda hon skulle bjuda på middag! Super gott var det!
Och super lyxigt att bli bjuden på middag sådär! Tack vännen!

Jag vill ha iordning allt nu nu nu !!
Men jag vet inte var min energi har tagit vägen ..
Kanske på att jag jobbar 80% och läser 75% ? Hehe!
Blir väl annorlunda sen ..

Jag måste ialf få ordning i köket, så jag får iordning i "gästrummet" där det fortfarande står kartonger ifrån köket.. Men är ju fullt med verktyg i endel kökslådor än.. Jaja, har hela livet på oss..? Haha!

Ne, fortsätta se på bonde söker fru!

Shoppingsugen...... vill va miljonäääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0