Leta svamp.. Eller inte....

Mamma kom förbi förut med leveransen av rökt renost!
Jag bjud på kaffe & rostat bröd & hon bjöd på mums mums! :)
Vi kom på att vi skulle gå ut o titta efter svamp..
Tog med oss hundarna och gick....... gick inte alls långt i skogen!
Då båda är rädda för älgar & allt?! :p ;)
Haha, stor idé å tro att man verkligen kommer att leta svamp då!?
Jaja, jag fick sällskap på promenaden ialf :)

Uppgift 2 inskickad och klar - spännande! ;)

Bara att börja med 3an, lika så bra kanske.. Då jag såg att vi hade en hel del för uppgift 4 ..

Ha en fortsatt bra dag! Puss, hej :-*

ps. ikväll när jag kommer hem ifrån jobbet vill jag se att ni kan kommentera. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du får nog fortsätta att tjata på folk, alla är sjukt dåliga på att kommentera, lite störande eftersom det är ganska många som läser....

vad är det för nåt du läser? jag är nyfiken haha =)

2011-09-08 @ 21:59:18
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0