Lediga dag = 1o kannor kaffe...

Nej, inte riktigt.. men nästan! ;)
Gick upp ca 9.30 slängde iväg ett mess till Sara! "11-kaffe?" ..
Tog mig en dusch och satte på kaffe!
När Sara åkt började jag lite med skolarbete, fick ett mess av Linda.
Hon ville ha kaffe. Det fick hon i utbyte av att hon tog med mjölk, haha. ;p

Holmen skulle ha kommit idag!
Men iom att jag mådde lite dåligt här nu avvaktar vi tills imorn!
Vi får se om jag hinner kika in till henne imorn, är ju ledig..
Men vi har avd möte 13.30 - mitt på dagen så! ;p
Hade sett fram emot en fika med henne idag, menmen.
Det säkra före det osäkra! ;)
Det kommer fler dagar!

Linda har just åkt & jag har tinat några korvar till hundarna! ;)
Ska köra lite leta tänkte jag..
Ska även ta en promenad, men Elis har just ätit så vi får vänta.
(man ska ju inte gå med dom direkt före eller efter måltid)
Så jag passar på att slänga in ett blogginlägg.

Har ju verkligen inte gjort nått vettigt idag mer än att prata skit :p
menmen, alltid trevligt att träffa goda vänner! :)

Nu mår jag bra- igen! Knepigt. Jaja...

Hörs ikväll, Puss hej :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0