kommer äta ihjäl mig?! ;p

Jani, mina vänner..
Har varit iväg till jobbet på avdelningsmöte.. Började 13.30.
Och möte går ju inte att ha utan sötsaker?! ;)
Så jag va inne på wiener och köpte en tv-kaka & nån krans!
Mötet höll på ganska länge.. till fyra ungefär.
Efter det drog jag till klo & klös och köpte en ny klotång, fattar inte hur jag kan tappa bort dom?!
Sen in på ICA .. Efter det rullade jag hem över.
Klippte klorna på hundarna & insåg att den gamla tången va mkt bättre :( Jaja! Ny klippta är dom ialf...
Sen spred jag ut lite korvbitar som de fick leta efter.. alltid uppskattat! :)
Och just nu har jag vräkt i mig mat !! Va såå hungrig, orkade inte äta något förut. smart, för då äter man ju allt man kommer över på kvällen ist! ...

Nu ska jag smälta den ny in vräkta maten & sen ska jag ta en promenix.
Så kanske jag kan äta ännu mer sen? hahah.. Skämt iofs.. men jag kommer äta ihjäl mig. Yepp, det är sant!
Det kommer antagligen bli min död! ;)

Vi hörs sen, Puss heeej :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0