klaffs klaffs

ärligt talat- jag skulle kunna sova nu.. på stört!
Men det går ju inte.. Är ju Idol, Ensam mamma söker & Hollywoodfruar. *tv nörd*
+ att Elis ska ha mat & medicin.
Men nu fick jag ett sms här om att de sänder ensam mamma söker och Idol samtidigt??!
Jag väljer nog Idol, vad ska ni göra ikväll? Tittar ni på något av dessa program?

Idag har jag ialf jobbat ~ 7-13.30 , varit himla s e g ! huhj!
Efter jobbet åkte jag hem & gick ut med hundarna. Klaffsklaffs i mellan tårna, Blött? JA!
Sen städade/tvättade/dolade jag & efter det var det dags för skolarbete.. Kommit en bit på uppgift 2.
Men jag la ner efter nån timme, fick hjärnsläpp! :p

Nee, orkar inte blogga. Dreta trött, får bli sänga å halv sova i reklamen! ;p Ha en fin kväll , Puss :-*

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är lika stor tv nörd som mig! =) ja det är asskönt att hon är bättre, nej de visste inte alls vad det berodde på, jag tror bara att hennes tarm var ostabil valpmage och fodret gjorde henne uppsvälld. Så nu har vi börjat om på nytt =) ögat var det ingen fara med phu! hon har pigmentförändring i ena ögat därför det röda visade sig så tydligt.....man blir ju så nojig!



Hur går det med Elis?

Varför ska man inte gå med dem före ir efter? bara nyfiken för jag har aldrig hört det förut...tror jag inte =)

2011-09-06 @ 16:41:59
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0