Jägarna 2

ursäkta- att jag inte har bloggat!
Men jag har inte haft tid..
Igår jobbade jag 7-13.30 efter det åkte jag till Linda och fick mina fina äggkoppar! ;) (bild kommer), sen till Leran's och kolla på lister till köket. de flesta vart färdigmålat.. Pheeew! ;)

Sen fick jag ett mess om att läraren gett oss ett kap för lite till uppgiften, som jag redan skickat in!
Så åkte hem och läste de o greja lite m annat skolarbete.
Vi får se om hon godkänner uppgiften ändå, ingen lust att göra om..
Speicellt inte när man ska börja med den andra, redan..
Känns som att de här tre terminerna kommer gå fort i skolan?! :)

Jaja, nu har jag just tagit mig dagens första kaffekopp.. Och iallafall öppnat skolböckerna! ;)
Hade ett sug efter att baka igår, men de är borta idag tror jag! ;p.
Nee, får väll se om suget finns kvar efter jag handlat. Men vad ska jag baka, tips?

Och igår vid halv sex tiden åkte vi och hämtade upp Emelie & Peter, drog till Sunne och åt pizza.
Sen gick vi på bio - Jägarna 2 , Helt ok faktiskt!
Lite seg kanske, men annars bra! Spännande! ;)
Men jag kommer inte ihåg 1 an :S

Ikväll? Vad händer ikväll? Det vet jag inte alls än!
Jag tänker nog ta den här leeeediga helgen som den kommer!! :)
Har ialf tagit upp kalv biff som ska tillagas ikväll, hade tänkt hasselbackspotatis till.. men mer än så vet jag inte ;)

Ha en fin dag! Puss :-*

Kommentarer
Postat av: Emmie, Sveriges största gaybloggare

argh, Jägarna 2, den vill jag definitivt se :D

2011-09-10 @ 21:24:01
URL: http://thiniseverythingtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0