Hur bra vore de inte om...

... Det jag läser och skriver fastnar?!
Jaja, kommit en till bit in på uppgiften ialf.
Och hur bra vore de inte om jag gav fan i alla andra sidor på internet och bara ägnade mig åt uppgiften - ett litet tag ialf! Och hur kommer det sig att igår var de helt plötsligt kul att dammsuga?! :)

Har varit ute m hundarna igen.
GIVETVIS börjar de på att regna som bara den!!
Gick längsta promenaden hittills med Elis nu och längsta är inte långt.
Men de är jobbigt för han :/.
Vi får hoppas att vi kan arbeta upp den konditionen han en gång hade...
Och så är det lite lurt när vi inte vet hur hjärtat har de där inne.
Det återstår att de sen 13e, tror det var då vi skulle dit.
Hm, en kalender vore....

Nej, skolarbete innan Idol....




* Grodan boll *



*Sötaste Chevy *


Ser aningen road ut över att va med på kort? ;p *trött - låt mig va*


*trötta* (gammal bild!)


Innan han blev sjuk och kunde springa som en dåre i leran.... :P


Chevy med Ikea råttan som numer är död (styckad, typ)..


Om ni undrar varför de alltid är mest nya bilder på Elis är det för att Chevy alltid ser så depp ut när jag tar kort på henne? hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå de är ju så söta!! =) ja bulldogar är ju inte så kända för att kunna gå långt men det är ju kul så länge de orkar och gillar det!

Ja det suger lite med idol, men det brukar gå att ladda hem 1 timme efter det har sänts så det är ju bra iaf =)

Jaha jag har nog hört det där med magen men jag har glömt bort så mycket, jag hade ju en annan fralla förut men fick ta bort henne p g a diskbråck inte kul fy så det känns som att börja om lite nu med en ny men jag är visst riktigt glömsk vad gäller uppfostran, men det är bara att läsa på haha =)

2011-09-07 @ 17:16:04
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0