Bortrest

Hej mina kära! *
Sorry för dåligt med uppdat. - Har varit sjuk & bortrest.
Skrev ju att jag "hade en förkylning på g" ..
Och så var det, vaknade med 38,6 i temp på Torsdag morgon!
Men det gick över lika fort! :S
Så jag vart med Micke till höljes, på Rallycross/Folkrace tävling ifrån fredag till lördag!
Men känns som de är på g igen eller nått, är inte riktigt hundra ialf..

Jaja, idag har vi inte gjort så mkt..
Va till 3-skog en sväng på förmiddan!
Sen åkte jag till Mamma och hämtade Elis, han har sovit där under helgen när vi varit borta.
Chevy var med hon! :)
Sen lagade jag mat - Kycklinggratäng!
Och nu vart jag sittandes här, vart seeeeg efter maten. Huhja!

Vad har ni gjort under helgen?

Kommentarer
Postat av: therese

tack sötnos! hur går det med elis?

2011-09-19 @ 12:30:18
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0