ät tills du dör, Emmy....

Ledig dag!
Började dagen m skolarbete, kaffe, skolarbete... aa, typ så.
Sen åkte jag till Sara & fixade håret, tack sötnos! :)
Efter det åkte jag till mormor och drack kaffe..
Sen hem o ut med dogsen o körde lite träning med dem.
Sen skolarbete igen :O aa, jag vet.. tjatigt! ;p

Hade hoppats på tiden idag, till strömsholm!
Men får vänta & se.. Kan ju vara bra att veta.
Eftersom det verka på veterinären i kd som att det kan gå snabbt.
Och den där vätskan han ska ha i öronen börjar han strejka rejält emot nu!
Han brukar finna sig i det mesta man gör med han, men ikke detta.
Men hallå, vem vill ha fullt med vätska i öronen då..
Klart han surar & vill skaka ur de...
Stackars Elvisp! Fisis!

ÅH! Nu har jag ätit sådär mycket igen, typ ätit ihjäl mig!
ÅH! Kvällen = Smäll i dig allt du orkar Emmy, helst lite till & helst sånt som du inte vill äta- men i brist på annat!

Jaja, nej.. Ska krypa upp o se på idol + idag är det hollywoodfruar. Wiho, kvällen är räddad! ;)


 * saknar världens bästa Micke *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0