_____

Ett arbetspass 16-20 avklarat, ;)
Nu är de det "värsta" passet kvar, dubbelt imorn! menmen!
Då får jag ju en ledig söndag! :)

skjutsade som sagt Chevy till Linda innan jobbet och hämtade henne efter!
Hade gått jätte bra, men egentligen.. vem kunde tro annat? ;p Gumsan det!
Hon har sovit sen vi kom hem, det tar på krafterna att vara på nya ställen & få sååå mycke uppmärksamhet :D
Fick jätte söta bilder på Stina & Chevy också, men de får ni se en annan dag!
Nu ska Elis få mat & medicin, sen får jag nog ta att tvätta "bort" ansiktet och slänga mig i säng om jag ska orka med morgondagen! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej. Jag får in det på bloggen via susnet.se =)

2011-09-03 @ 11:54:55
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är ju alltid något....men får hoppas att det blir bra snart. Jag ska kolla upp det där med försäkringen och hålla tummarna för att hon inte behöver någon operation. Men ni har inte opererat han för det andra ögat eller? det blir inget konstigt sen med synen eller nåt?

2011-09-03 @ 19:51:20
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0