____

Jag är trött, skit trött. Imorn är det jobb som gäller igen.. sen får jag ialf 1 dag ledigt!
Ringde till djursjukhuset så jag skulle få mer tabletter, de skulle ringa upp mig.. Haft med mig telefonen hela tiden, i timmar.. utom när de ringde & jag glömde den i tvättstugan! GAAAH!
Nu får jag inte tag på dom för receptionen stänger 17.00 .. De ringde mig 17.10 jag ringde upp 17.11.
Har ialf luskat ut receptionistens mobnr, hon bodde nämligen i rottneros sa hon till mig :p
men på den svarar hon inte... Såklart- hon jobbar ju!
Hon bör ringa upp mig snarast... Micke kan ta svängen förbi.
Men nu handlar det om tiiiid.
Sist var det samma visa- Jag hade glömt köpa hundmat när jag var där.. Hundmaten finns inte i Sunne! :(
Det var fredag, det skulle bli helg & stängt! Jag jobbade, Micke kunde inte åka.
Men då åkte mamma!

Hallå
, när ska jag börja tänka..?!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

bättre om du ringer sjukvårdsupplysningen om DU vill ha hjälp. djursjukhuset låter inte bra

2011-09-23 @ 22:27:09
Postat av: Emmy

Hah, är hunden som ska ha....

2011-09-26 @ 11:14:56
URL: http://mylifeisamystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0