Wiiie!

OOOOOJ! Va dåligt jag har bloggat, men har varken haft tid eller lust! :S

Jaja, i Fredags satt vi bara hemma & tog några kalla som ni faktiskt fick ett inlägg på.
Lördagen var jag seeeg.. hela dagen!
Men vid sex, halv sju for jag in för att hämta Sara & Sofie i Sunne.
Rövade med dom hem till oss och började göra oss iordning..
Senare kom Calvert och inte långt efter kom Sara's man- Daniel med en big familjepizza!
en efterlängtad sådan.... mmmums!
Vi va så hungriga att vi hade kunnat svält ihjäl. yeppyepp!

Efter lite töl, champagne, några kalla kom limon och hämtade oss.
Yepp- inte vilken límo som helst.. utan en hummer limo! :D Yääj! Älskar humrar..
*vill ha*
Hummern tog oss till Karlstad- Nöjes t/r.
Där hade vi bokat in oss till The Baseballs..
Jag hade en grymt rolig kväll som jag inte kommer glömma på länge!! :)

MEN, inga bilder.. Har inte med mig iphonen ut..
Och kameran kunde jag inte ta med då de var bilder ifrån Tjeckien på den (har en förmåga att slarva bort allt...)
Hoppas att Sara tog bilder, hon lovade mig de ialf! ;)

Jaja, nu ska jag strax hoppa ur pyjamasen och stääääda + göra skolarbete.

Hörs! Puss!

Här får ni dom få bilderna jag tog innan vi åkte.....







Hahah, katten Rut är med på 3 av 3 bilder..
Ser ni han på gräsmattan på sista bilden? sötis, är med överallt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

å så kul med baseballs hade också gärna velat sett dem! dem var bra va?

2011-10-20 @ 21:10:58
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0