vitt

Nu är lister, fönster & dörröppning målad i vitt (+ lite mer..)
Det var förut i trä och skulle målas, skulle ha målats för läääänge sen.
Jag hatar att måla! Så därför har det väl dröjt!?
Men nu kom min söta hjälte Linnea och hjälpte mig!
Och en stor sten har sjunkit! :) Pheeew!

Nu ska snickaren göra det sista och jag ska städa ordentligt.
Sen börjar det roliga, med att sätta upp gardiner och allt och få fint!! :)








Här nedan har jag målat en yttervägg som sitter inne vit ;)
Det är i det ny/gamla rummet som blev när vi gjorde om köket...



Det blev inte alls bra bilder!
Och snyggt med alla bilar som blev mä utanför fönstret. hahah.
Ingen mästerfotograf jag inte, såg ni att Elis hade lyckats trycka sig med denna gången också??? :)

Fortsättning följer med bättre bilder & såååå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0