Otrevligt bemött...

Min dag började inte med kaffe.
Nope, började med att slänga i/hänga en tvätt, dammsuga/skura golv.
Sen fick det bli kaffe, hade jag börjat med kaffe hade de varit risk att jag inte gjort nåååågot sen...
Skönt att ha det gjort, fast jag "slarvade" .. Ingen Lust!

Efter kaffet fick det bli en dusch, sen gick jag ut och gömde små bitar av köttbullar som hundarna fick leta efter!
Det är en favvogrej för dom! :)
Chevy är fortfarande ute och letar. ;) matvrak! :D

Igår var väl en sisådär dag!
Ringde mest hela dagen .. Skulle få tag i någon på kvinnokliniken var det tänkt.
Men det var ju som att bita sig i rôven!
Ringde vanliga rådgivningen till slut där jag fick prata med en ssk som va jättegullig och hjälpte mig!
Fick en akut tid till kvinnokliniken (pga smärtor vid äggstockarna, igen!) där jag vart såå otrevligt bemött :(
Det började med att hon talade om för mig att jag fick skynda mig för kl var 15.45 och hon slutade 16.00 :S
Sen sa hón även "Jag fattar inte varför ni alltid tror de är nått "där nere" så fort ni får ont i magen, och ska hit" :(
+ en massa mer otrevliga saker. Usch! Som om de inte är nog att gå till ett sånt ställe redan.. Näe, usch!
Det var ju inte jag som hade bestämt att jag skulle dit + att man går ju inte gärna dit i "onödan" ?
Hon kanske skulle fundera på att byta jobb...?
Slutade med att jag fick gå till akuten där en kirurg klämde på magen..
Han skulle skicka remiss till min dr i Sunne så de skulle gå vidare med det!
Trött på att ha ont nu!!

Jaja, ska snart gå ut & gå med vovvarna!
Ikväll är det jobb som gäller!
Idag kommer Micke hem, han har varit i Norgelandet ifrån i Onsdags. Ska bli skönt att han kommer hem!

Ha en bra dag! Puss!





Mina finingar!! :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta! =)

allt är bara bra, med dig med?



Vilken jävla sköterska, jag hatar såna folk och ja de borde verkligen byta jobb! du kanske har äggstockinflammation, jag har haft det ett antal gånger gör grymt ont och är ju farligt om man går med det för länge....

2011-10-22 @ 13:41:53
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag tyckte det var rätt åt henne att du sa så, finns alldeles för många som verkligen borde byta jobb!!



Man drar sig ju verkligen för att åka dit också så ska man få våndas ännu mer...nej fyyy

jag hoppas de kommer på vad det är snart då...så det kan börja behandlas och att det inte är nåt farligt!



haha och ja det är alldeles för lätt att skämma bort dem! =)

2011-10-23 @ 20:26:18
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: therese

just ja har du inte bloglovin? mycket lättare att hålla koll på bloggar då =)

2011-10-23 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0