TJECKIEN!

Jajamen, drog till Tjeckien (lite hastigt & lustigt).
Ingen dator och ingen iPhone med mig/oss därav inga blogginlägg! :/
Men va fasen, jag hade ändå inte tid med de tror jag!

Torsdag - kl 12 drog vi in mot Pia & Urban
Därifrån skulle vi åka till Tjeckien med ett salt gäng! :)
Daniel, Pia, Urban, Patrik, Mats, Emil, Peter & Tobbe.
(Mats, Emil, Peter & Tobbe är ifrån Älvsbyn - Norrland och kör Rallycross)
Vi skulle ju till Tjeckien på Rallycross EM - Finalen!

Så nu har vi hunnit vara i tre länder under helgen - Danmark, Tyskland & Tjeckien!
Och jäklar vilken rolig resa! Inte skrattat så mycket på länge!! :)

Nu ska jag packa upp & städa-
Har hur mycke bilder som helst också, men hinner inte nu!
Berättar mer o ger er bilder zooon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

å gud så kul ni verkar ha haft det! vill se bilder! =)



jag måste ha modeller för att bygga upp min portfolio som makeup artist!

2011-10-04 @ 14:02:11
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0