Present

Igår innan jag klev upp låg vi och småpratade lite..
Micke frågar: Köper du nått fint till mig på marten idag?
Jag: Köper aldrig nått på marten! Och du köper aldrig presenter till mig? hah!
Micke: Joho!! Har köpt en till dig som ligger i lastbilen...
Jag tänker att wiiie va spännande.

Innan han ska åka;
- Blir du med ut och får din present?
Yeppyepp, går ut med förväntsfulla steg, vad kan han ha köpt? :D:D

Mm, just det ut... ut ur lastbilen lyfter han en....
POTATISSÄCK!!!

Han är romantisk min gubbe ;)

image description


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, fan va kul :) Roliga ni är.. :) Vi ses snart hjärtat! <3

2011-10-08 @ 12:06:34
Postat av: Anonym

Ska HAN laga så mkt mat!!!!

2011-10-08 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0