hur kunde jag....

Glömma att ta en "före bild" när gamla hatthyllan såg som rotigast ut???
Nu har jag plockat bort det mesta! jaja, tar en före bild ändå sen..

Micke skulle sätta upp hatthyllan idag om jag rensade i hallgarderoben!
Så det var det första jag gjorde idag! ;) .. hihi.
OCH nu fick mina sommarskor flytta in i en kartong! :'(
Mina skor har då aldrig behövt bo i kartong.....
Men får fan inte plats annars så!

Rensandet höll i sig så jag började nere i källaren.
Tänkte slänga in allt i skåpbilen, men enda dagen Micke har den är idag!
Är det nått undermedvetet så jag "slapp" det nu eller vadå?!
Jaja, hoppas det håller i sig tills han kommer hem!
För nu vill jag har ordning & reda !!!! :)

Hörs sen sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0