Gillört

morgonkaffe bredvid mig, sitter ff i morgonrocken. Gillört!
Nä, ska väl snart ta tag i en massa var det tänkt..

Ska ialf betala räkningar först, men tänkte jag bloggar först så jag har pengar ett litet tag till ;p
För efter de här räkningarna är betalda är det att knapert!
Det Suger! Men fick lön för 50% eftersom jag gått ner i tid.
Och det är nog bara att gilla läget om jag ska läsa....

Elis började m nya medicinerna idag!
Det står på burken att de ska tas en timma innan måltid, så jag ringde faktiskt och frågade hur nödvändigt det var och om det gällde hund (är "människotabletter") .
Svaret jag fick:
- Vi har ingen direkt erfarenhet av att ge de här tabletterna till hund, så vi tycker du ska följa det som står.
Tror ni det kändes "säkert" ?
Dessutom är tabletterna ini mini små utan skåra & ska delas på mitten!
Menmen, allt för Elvispen! :)

Ha en bra dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0