3 dagar

Hatthyllan är ihopsatt! Vi var vänner hela tiden.... ;)
Men han har inte satt upp den än, undrar när det blir? ;)

Idag har jag jobbat till halv två, sen hade vi avdelningsmöte till ca 16.00
Nu är jag lediiiig i t r e dagar! :)
Eller ja, fyra- jobbar nästa gång på Tisdag!
För på Måndag ska jag & en arbetskompis till Örebro på 'kurs', om Parkinson!
Kan nog bli intressant. Lite drygt att det är i Örebro bara, menmen!
Går bra bara man kommit iväg!

Tittar på sol, fest & oroliga föräldrar!
Men hallå, de flesta är över 18 år?! Alltså myndiga..
Så jag fattar inte riktigt vitsen med föräldrarna?
Men de är klart, programmet kan väl inte sändas annars kanske? eller nått..
Inte vet jag?!

Jaja,  hoppas att hatthyllan kommer upp imorn så ni kan få före & efter bild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0