Tjoooo!

Verkligen inte hunnit skriva förän nu!
Har jobbat idag, till halv två.
När jag kom hem släppte jag ut hundarna så de fick kissa, sen fick de leta köttbullar.
Sen vare dags att ge sig in i skolans värld ett tag.
Tills jag insåg att det snart var mörkt och hundarna skulle ut på en 'riktig' promenad!
Cyklade med Chevy & efter det tog jag Elis på en promenad..
Sen vare dags för skolarbete, igen..
Och nu har jag just slängt ihop en bacon pannkaka (föredrar bacon före fläsk).
Fick bli lätt & snabb mat idag!
Varken orkar eller hinner annat!
Imorn är jag ledig, ska till Torsby en sväng på em.
Annars ska jag försöka göra så mycke skola som möjligt då vi har prov på Måndag...
Och det fastnar noll !!!!

-> någon som provat nötrutorna än? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0