tex mex

Det vart inte alls kycklinggryta idag!
Jag ville spara tid, slutade 13.30 , skulle handla efter det, sen skulle hundarna ut och sen vare dags för skolarbete. Så nej, kände inte för att stå i köket å göra nån gryta.
Så jag köpte ugnskyckling Tex Mex! Gick alldeles utmärkt de med! ;)
Till det gjorde jag ris, stekte paprika&lök och gjorde egen sås av "marinad skyn" ifrån kycklingen!

Nu ska jag ta en lååång dusch innan desperata hemmafruarna.

Eftersom alla andra bloggare kör dagens outfit o allt det vanliga kanske jag skulle köra typ 'dagens alla barnen' eller nått??
haha!

Btw, tittar på kär & galen... inte så värst bra kanske. men de är nästan så jag gråter en sväng...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0