tadaaaa

Tadaa! Och som ett brev på posten kom den, tröttheten!
Hösten och tidsomställningen?

Idag har jag rensat lite i källaren!
Slängde två kaffebryggare & en kaffemaskin som av okända anledningar slutat att fungera..
Kaffemaskinen slutade tvärt efter flytten, kônstigt!

Sen var jag på möte på Storgatan med jobbet.
Sen åkte jag & handlade + pantade! Skönt att få bort det... plus lite "extra" pengs att handla för!
Efter det promenad med mina två pälsklingar!

Sen borde jag verkligen ha börjat med skolarbetet, men det gick verkligen inte! :(
Började skriva, har börjat i flera dagar nu.. men har totalt hjärnsläpp!

Nya tag imorgon & då måste det vara klart... hmm!
Tur jag är ledig....

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0