SWISH!

Fasen va fort dagen försvann.
Började 07.00 med städdag på jobbet!
Slutade 13.00.
Sen vart det hem & laga mat åt mig och gubben. Potatis, fläsk & löksås. Dä va gôtt dä! ;)
Efter det skulle hundarna ut och då hade de gått över en timme till,
Sen vare dags för skolarbete & försöka 'pönta' in lite i skallen, igen...
Efter det började jag pyssla med adventssakerna & städade lite..
Men här vare inte kvällen än, för efter det städade jag bilen..
NU har jag tagit kvällen, duschad & klar!
Får fortsätta med adventsstöket imorn....
Ska nog snart gå och lägga mig... Jobbar 7-13.30 imorn, sen tar jag helgen!
Är 3 ledig! wiie!

usch,
vilket tråkigt inlägg....
Lägger ner! ;)

Gonatt!

När jag kom hem ifrån jobbet;
Jag till Micke: - Jag går väl in och börjar med maten jag...
Micke: - ÅH, de va bra de...
Jag: Öhhh.... Hmmm..

Då har han alltså gått här hemma och varit hungig och väntat på att jag ska komma hem och laga mat, eller?
Haha, Karlar! ;p Men älsker'n för de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0