Polly Muffins

Jag avancerade mig med att här på morgon baka Polly muffins, vilket jag inte skulle ha gjort.
För som vanligt svor jag över att det bara blir kladd !!
Och pollysarna kokade ovanför muffinsen istället, jaja... kanske är ätbara ändå?! ;S
Så nu har jag en ny önskar mig sak, en muffins bakgrej. aa, ni förstår vad jag menar....
Och föressten, på andra plåten jag stoppade in tryckte jag verkligen ner pollysarna så de inte skulle koka ovanpå, men vad gör dom nu då?! :@
Näe, tacka vet jag sockerkakor! ;)
Hade även tänkt baka kärleksmums, men hade inte alla ingredienser.
Imorn ska jag handla så jag kan bli en husmor igen!

Jag är ledig nu i tre dagar! Onsdag, Torsdag & Fredag! Wiho!
Så är det när man gått ner i tid.. ;)
Men det är skönt, för det va gaaaanska mycke att skriva i vår uppgift denna veckan..
Inte klar än... Bäst att fortsätta, typ nu!

Chevys Farfar kommer snart & hämtar henne! :) (dvs mickes pappa.. om ni inte listade ut det själva? :p)
Hon ska få bli med han till Sunne! Så kanske Elis håller sig lugn ett tag, fortfarande löp här.
Sen ska Elis sova hos sin mormor & morfar inatt tror jag! (dvs säga min mamma & pappa......)

Ne, dags att göra lite skola! För sen ska jag till min mormor! (inte hundarnas.....)

Kommentarer
Postat av: Anonym

satan så gott det lät, recept!!! =)

2011-11-17 @ 21:32:59
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0