pannkakor

Ibland kan man säga att jag är en ganska snäll sambo! Men kanske bara Om ni frågar mig.....?
Vi åt ju som sagt "kycklingdelar" i ugn igår.. Och det är inte Mickes favorit.
Då han tycker man bara ska slänga (?) i sig maten och inte pilla en massa.. Hm, Jaja!
Så där var jag väl inte särskillt snäll som gjorde den maten igår....
Vi hade så mycket rester över så att vi kunde gott & väl äta det idag med.
men snäll & kärleksfull som jag är ;) stekte jag pannkakor, just for my man!
Och jag åt gårdagens mat! Men kan ni gissa vem som satt & norpa av kycklingen och skulle ha de inte jag åt.....? ;) Nu vet jag att vi faktiskt någon gång ibland kan äta pill-mat!
Hade inte behövt vara så snäll & kärleksfull ändå.... hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0