O-Glammigt....

Har faktiskt inte gjort så mycket idag...
Började ju dagen med att baka, sen åt jag frukost - 2 ägg knäckemackor m. kaviar, mums! ;)
Efter det åkte vi till Sunne, skulle hämta vinterdäcken till Chryslern!
Va inne en snabbsväng på Sara's Salong och drack kaffe.
Sen åkte vi till mams & paps, hämtade Elis och drack kaffe!
Efter det vare dags att åka hem och göra mat- Potatismos & lax i ugn (med paprika, purjo & tomater).
Inte direkt fredagsmat kanske... men mat vare ialf ;)

Har så dålig fantasi va de gäller mat så jag tar gärna emot tips?

Idag är det lika tomt hemma, utan Chevy. Hon övernattar hos sin Farmor & Farfar!
Tur vi har så snälla omkring oss, som hjälper oss i dessa löptider! :) Tack!


O-Glammigt! (",) . Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg ju sjuuuukt gott ut! =)



förresten kan jag hjälpa sig om du vill ha en ny header, har lärt mig photoshop lite bättre nu! =)

2011-11-20 @ 21:47:08
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0