min morgon

Först gick jag upp vid sex o gav Elvisp medicin.
La mig igen, det var såå skönt å veta att jag fick somna om!
Vaknade halv nio av att fönstret stog öppet i sovrummet? Hm!
Sov vidare till nio..
Sen vare dags att gå upp. Åt frukost och bakade nötrutor!
Sen tog jag den väldiga hojen och Chevy o begav mig ut i världens storm!?
Fasen, cykeln stog ju still i nedförsbacken t.o.m.....
Men träning vart det! ;)

Efter det vare Elvisps tur att få en promenad. Han ä så pigg & glad idag! :)
Ska se om han kan bli med Micke och åka lastbil sen så tar jag med mig Chevy till Sunne och tar en promenad där!

Ikväll vankas det glögg.... Fast egentligen dricker jag inte glögg..
Mer om det får vi veta imorn om jag är pigg på att blogga då! ^^

Ha en bra dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0