min död

Som jag sagt förut, min död kommer vara att jag åt ihjäl mig....
För nu åt vi först middag; Spagetti & Köttfärssås!
Sen åt jag glass i en våffelstrut, en bulle till kaffet och sen lite chips till de... hm!
Herregud...... URK!
Jag äter oftast inte kaffebröd eller glass, aldrig varit min stora grej.
Men chips däremot... Mmmmmums!
Jag bakar mest kaffebröd, utan att provsmaka! Yepp- de är sant.
Inte smakat på kärleksmumsen än som jag gjorde häromdagen.
Jag ger till andra och förgiftar dom istället!

Annars har min dag varit ganska lång tycker jag.
Jobbade först till halv två, sen satte jag mig med skolarbete..
Men det gick trögt, väldigt trögt.

Imorgon funderar jag på att göra nån kycklinggryta!
Eller har ni några tips på mat?
Som sagt.. Sjukt dålig fantasi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha då är du ju precis som mig äter inte glass (förutom calippo på sommaren) gillar inte kaffebröd så mycket (förutom negelbollar och dammsugare)



Du kan ju skicka bild/bilder som du vill ha på heder samt info hur du vill ha den på min mail färger osv, så ska jag knåpa ihop något! =)



2011-11-22 @ 08:06:26
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0