Jag önskar mig....

Min önskelista just nu;

* En Thailandsresa, Florida, Barbados eller ja.. något härligt ställe.
Du
som har tänkt att ge mig denna resa.. Det passar mig bäst mellan vecka 52 - 2 . Har jullov då!

*
En leopardmönstrad ziperall.
Den vet jag att jag inte kommer att få av min sambo ialf...
Han tyckte jag lika gärna kunde ha ett helly hansen set.
.. Att det var typ samma sak? Karlar.... ;)
Fast egentligen är det så att han tycker att dom där "pyjamaserna" är sjukt fula....

* Ett par kängor som jag har sett & kärat ner mig i.
Får helt enkelt försöka tänka smart där. Det blir snart ännu kallare och då behöver jag varmare skor, mina uggs tex.

* Vinna en stor summa pengar - Så jag kan göra detta... För det blir svårt när man ä fattig studerande :))

* Men min största önskan är en frisk Elis, såklart!

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/Dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka?



Ha en bra tisdag :) Kram

2011-11-15 @ 21:19:50
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0