clementinen

OJ! va den här dagen sprang iväg.. Fullt skôbb idag! Också....
* Jobbat 7-13.30.
* Handlade & gjorde ärenden.
* Hem & gjorde klart skolan för den här veckan.
* Ut med doggarna.
* Fram med adventssakerna & städade. Nu är du så välkommen advent (så du försvinner nån gång!)
* Duschade.
* Började med maten som vi strax ska äta - Hemmagjorda hamburgare m hemmagjord klyftpotatis + tzatziki.. får väll hoppas att det smakar!

Idag på Pekås;
Hör en tant pratar med en personal där.
Tant: Är dom här clementinerna goda?
Personal: Smaka en så får du se.
Tanten skalar & smakar...
Jag skulle också ha så jag frågar tanten om dom var goda.
Tant: Här får du smaka!
Jag tar en stoppar i munnen och kommer på: Jag står å äter en skalad clementin av en främmande tant!
Men hon va så söt & snäll så jag dör nog inte av några konstiga bassilusker?!
Tant: Vad tyckte du?
Jag: Dom duger att ha som prydnad i fruktskålen iallafall! (har mest frukt som prydnad, de är för nyttigt... haha)
Tanten skrattar och vi skiljs åt! ^^


Hälsning ifrån Elis till Linda! (http://linda-mylifemytime.blogspot.com )
Jag tackar så mycket för den fina ullbädden jag fått!
Tack vare dig har jag äntligen fått en ny! Då min matte är sniken och låter mig ligga på en gammal & ful annars!
Jag sprang till den & invigde den direkt!
/Elis!





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha han är så jäkla söt!

2011-11-25 @ 22:04:36
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0